Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
616

Over mij

Al lang, heel lang lijkt het mij bijzonder een wereldreis te maken. Lang op reis, niks moeten en alleen maar mooie plekjes bezoeken en bijzondere mensen ontmoeten.

En nu gaat die droom uitkomen, en vertrek ik in 2012 naar verre landen op zoek naar van alles en nog wat!

Over mijn reis

Op 10 Juli vlieg ik samen met Marleen naar Miami,

We zullen daar 9 dagen samen lekker vakantie vieren, key west en de everglades bezoeken maar ook lekker luieren en op het strand liggen.

Daarna vlieg ik alleen door naar Lima. In 3 maandag wil ik een stuk van Zuid-Amerika zien. In ieder gevaal Peru en Bolivia, misschien wel Argentinie, Chili en evt Brazilie.

Hoe, met wie en waarheen ik reis houd ik lekker open en ik zie wel wat er op mijn pad komt... ik heb of course mijn lonely planet bij me:)

Daarna zijn Nieuw Zeeland, Australie en zuid-oost azie aan de beurt, Vietnam, Laos....?

ik weet het nog niet en dat zien we dan wel.

Voorlopig kom ik op 16 Februari weer thuis... maar alles kan veranderen;)

Bezochte landen

Ik heb 50 landen (20%) bezocht:

Andorra, Argentinië, Aruba, Australië, België, Bolivia, Chili, China, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Indonesië, Italië, Jordanië, Kroatië, Laos, Letland, Litouwen, Luxemburg, Maleisië, Marokko, Monaco, Myanmar, Nederland, Nicaragua, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Paraguay, Peru, Polen, Portugal, Puerto Rico, Singapore, Slovenië, Slowakije, Spanje, Syrië, Thailand, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.